ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

معاون وزیر: باید در مدرسه‌سازی و ایجاد محیط‌های ورزشی دانش‌آموزی تناسب باشد

  • کد خبر: ۲۱۱۰۸۵
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
معاون وزیر: باید در مدرسه‌سازی و ایجاد محیط‌های ورزشی دانش‌آموزی تناسب باشد
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در مشهد گفت: با رویکرد قوی در برنامه هفتم به دنبال احداث فضا‌های ورزشی دانش‌آموزی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا خان‌محمدی با حضور در آیین افتتاح استخر مالک‌اشتر در ناحیه یک آموزش‌و پرورش مشهد برای دانش‌آموزان حاشیه شهر مشهد که امروز ۲۱ بهمن ماه برگزار شد، تصریح کرد: امروز با نگاه حل مسئله در این منطقه حضور یافتیم و خوشبختانه در مشهد شاهد اتفاقات خوبی در حوزه آموزش هستیم.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته است، در ابتدای انقلاب سرانه فضای دانش‌آموزی به ازای هر دانش‌آموز یک‌ونیم مترمربع بوده، اما اکنون با رشد ۴۰۰درصدی دانش‌آموزان این سرانه به ۵.۲۸ مترمربع رسیده است و این اتفاق بی‌نظیر در اوج دفاع مقدس و بعد از تحریم‌های ظالمانه صورت گرفته، اما موضوع مدرسه‌سازی تعطیل نشده است.



وی افزود: در حوزه مدرسه‌سازی و ساخت فضا‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی نقش خیّران کمرنگ نبوده به‌طوری‌که ۵۰ درصد از ۶۷۰۰ مدرسه در دوره سیزدهم دولت توسط خیّران ساخته شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اگر به حوزه ورزش و موضوعات تربیتی آموزشی بها داده شود از بسیاری شکاف‌های اجتماعی جلوگیری می‌شود؛ لذا ما بر این امر مصمم هستیم و باید تربیت همه‌جانبه داشته باشیم و موضوع توسعه مراکز ورزشی برای دانش‌آموزان را درنظر بگیریم.

۴۵ استخر بزرگ در سراسر کشور تقدیم به دانش‌آموزان شده است

وی تصریح کرد: موضوع ورزش به‌صورت همه‌جانبه برای ما مهم است، وقتی مکان ورزشی در کنار یک مجتمع آموزشی تاسیس می‌شود جوانان محله هم از آن بهره می‌برند. در برنامه هفتم، در ۲۰۰ نقطه که چالش سرانه آموزشی داریم، ۲۰۰ مجتمع با محوریت کانون تربیت و پیشرفت محله خواهیم داشت.  قطعا وقتی یک دانش‌آموز در فضایی چندبعدی رشد می‌کند با دانش‌آموزی که فقط در مدرسه آموزش می‌بیند تفاوت دارد.

خان‌محمدی با بیان اینکه محور اصلی ما ساخت مجتمع‌های آموزشی است، اضافه کرد: در دولت سیزدهم از برکات سفر رئیس جمهور، ۴۵ استخر بزرگ در سراسر کشور تقدیم به دانش‌آموزان شده و ۱۵۹ استخر نیمه‌تمام نیز در دستورکار است. مسلما رشته ورزشی شنا مورد تاکید است که در کنار مجتمع‌های ورزشی باید یک استخر برای دانش‌آموزان داشته باشیم.

باید تناسبی در مدرسه‌سازی و محیط‌های ورزشی دانش‌آموزی ایجاد شود

معاون وزیر یادآورشد: ۶۴۸ پروژه ورزشی نیمه‌تمام داریم و توجه ما بر این است که باید تناسبی در مدرسه‌سازی و محیط‌های ورزشی دانش‌آموزی ایجاد شود. ورزش و اهمیت آن در مدرسه مورد توجه است که باید این امکانات فراهم شود.

وی گفت: در استان خراسان رضوی هشت استخر آماده است که امیدواریم در سال آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح شود. چهار استخر دیگر در دست اجرا داریم که امیدواریم منابع آن هم تامین و افتتاح شود. با رویکرد قوی در برنامه هفتم به دنبال احداث فضا‌های ورزشی دانش‌آموزی هستیم. قطعا مسئله اول هر محله، منطقه، شهر و استان باید مباحث آموزشی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->